Bodas

3 d’octubre del 2012

Cançons romàntiques

Holaaa!!

Avui vull parlar de les cançons, molts són els dubtes sobre quina cançó ficar el dia del casament, potser us trobeu que a vosaltres us agrada molt un tipus de cançó, però a la vostra parella no li acaba d'agradar i prefereix una altra, però aquella no t'agrada a tú, hi ha moltísimes cançons precioses segur que trobeu la vostra, jo avui us porto algunes de les cançons romàntiques que a mi m'agraden (tinc moltisimes però si fiquès totes el post d'avui sería llarguíssim!!), algunes hem transmeten moltíssim, penso en moments viscuts, records que les fan entranyables i per això son importants, les vostres cançons han de dir de vosaltres, els vostres moments....

Un altre dia us faré una aportació de cançons mes mogudes amb més "marxa" avui dono pas a les lentes que són precioses.

Escolteu la canço, tanqueu els ulls i deixeu la vostra ment lliure..... :*

--------------------

Hoy os quiero hablar de las canciones, muchas son las dudas sobre qué canción poner el día de la boda,  posiblemente os encontreis en que a vosotros os gusta mucho un tipo de canción, pero a vuestra pareja no le acaba de gustar i prefiere otra, pero esta a su vez a tí no te gusta. Hay muchísimas canciones preciosas seguro que encontrais la vuestra. Yo hoy os traigo algunas de las canciones románticas que a mi me gustan (tengo muchas pero si las pusiera todas el post de hoy sería larguísimo!!) algunas me transmiten muchísimo, pienso en momentos vividos, recuerdos que las hacen entrañables y por este motivo son importantes; vuestras canciones tienen que hablar de vosotros, vuestros momentos vividos....

Otro día os haré una aportación de canciones más movidas con mas "marcha" hoy doy paso a las lentas que son preciosas.

Escuchad la canción, cerrad los ojos y dejad la mente libre..... :*
















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada