Bodas

20 de setembre del 2012

Collaret ample de núvia

Holaaa!!

Sabeu que aquesta nova temporada de comencem 12/13 es portarà molt els collarets amples que vesteixen moltíssim?...si...si...us ho dic jo que he tombat per les botigues aquestos dies i he vist que moltes ja els tenen penjats en colors de tardor/hivern i si us soc sincera jo no sóc gaire de collarets però hi han alguns de tan bonics que realment vesteixen moltísim, ho combines amb una camisa o jersei sencills i el collaret vesteix moltíssim. 
Degut a això que us estic comentant avui he tingut la idea de fer una recopilació d'imatges de collarets amples per les núvies i us he de dir que m'agrada molt la combinació i els trobo molt bonics, crec jo....que un dia d'aquestos m'adjudicaré algun jejeje...

Us deixo les imatges a veure que us semblen,











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada